Strona główna
|
Mapa serwisu
|
English version
Publikacje
poradnik "Przepisy językowe"
Program Koła Miłośników Satyry
Mapa serwisu
Publikacje
scenariusz lekcji do klasy II "Na czym polegała eksterminacja Żydów w czasie II wojny światowej"
referat na temat: "Analiza i interpretacja wyników sprawdzianu i egzaminu zewnętrznego"
opis i analiza rozpoznania i rozwiązania problemu wychowawczo-edukacyjnego (I przypadek)
opis i analiza rozpoznania i rozwiązania problemu wychowawczo-edukacyjnego (II przypadek)
scenariusz lekcji: "Czy słuszna jest myśl Wisławy Szymborskiej: „Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono” ?
poradnik "Przepisy językowe"
Wstęp
Użycie dopełniacza zamiast celownika
Użycie przyimków "dla-do"
Niewłaściwe stosowanie przyimków
Czasowniki rządzące dopełniaczem
Miejsce zaimka "który"
Trudności w używaniu czasowników
Wybór właściwego rodzaju gramatycznego
Szyk wyrazów określających
Dopełniacz liczby mnogiej
Użycie i połączenie wyrazów powstałe pod wpływem obcym
Dzielenie wyrazów
Mylenie znaczeń wyrazów podobnych brzmieniowo
Błędne użycie imiesłowego równoważnika zdań
Zmiana formy frazeologizmu
Użycie wyrazów w niewłaściwym znaczeniu
Użycie dłuższych i krótszych form zaimków rzeczowych
Użycie form fleksyjnych wyrazów
Stosowanie pleonazmów
Stosowanie właściwych form czasownika
Program Koła Miłośników Satyry
Wstęp
Zadania programowe
Treści programowe
Cele edukacyjne i wychowawcze
Metody pracy
Oczekiwane osiągnięcia uczniów
Organizacja i harmonogram programu
Sposób dokumentowania
Program Koła
Ewaluacja
Ankieta
Stronę wykonała Bożena Maria Wierzbicka
Darmowy hosting
zapewnia PRV.PL